Kiss me

Sitter ute på verandan som är lite av en bastu.. men det är ändå skönt för jag börjar nämligen frysa! Har med dieten att göra (y)
Nova skötte sig även idag kanon bra! Vi båda orkar ungefär lika mycket, på den fronten är jag underlägsen men hon hade inte orkat hårdare längre. Vi blev båda svett och var båda nöjda när vi avslutade vårat pass! Vi kommer ju börja orka mer och mer tillsammans vilket är ganska kul. Hade hon vart full igång, jätte pigg osv hade jag ju suttit som en liten vante där uppe! Nu sitter jag ju åtminstone som en köttbulle (y)
Så fort jag gått ut med Nova i hagen gick jag på promenad så jag inte skulle hinna bli trött och sen dess har jag pluggat. Klarade inte ett geografi prov så jag ska göra om det imorgon. Känner mig mer positiv inför det än vad jag gjorde sist så tror jag i alla fall kan klara det nu! Har matte nationella på onsdag också, ska bli himla intressant! Har i alla fall dejt med matteboken både måndag och tisdag! Känner att jag inte riktigt har ork för att kunna plugga flitigt till både geografi och matte idag. Är en av nackdelarna med dieten, inte så mycket energi = knappt någon koncentrationsförmåga! Icke bra!
Nu ska jag leta efter lite bra walking musik!
Håret ser längre ut innan det hinner dra upp sig i lockat på en gång ;) Skulle egentligen behöva klippa bort allt det slitna, men antingen får mamma ta lite snart eller så väntar jag tills innan skolan börjar igen.. får se!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!