Make a sound

Sitter som vanligt i min säng och lyssnar på musik! Skoldagen idag gick ganska så snabbt, lektionerna är väldigt lugna nu!
Jag gick en promenad med Nova idag och mötte traktorn med spruta efter sig.. gick oväntat bra faktiskt! Hon är ju inte direkt förtjust i traktorer och speciellt inte när de har något släpandes efter sig! Hon var ju spänd och inte allt för glad över mötet men skötte sig jätte bra! Blev många klappar, beröm och pussar efter det!!
Tog min promenad efter och fy fan! Idag gick det verkligen segt! Vart med om att man går och går men känns som man inte kommer någonvart? Så kändes det. Riktigt frustrerande! Har mycket mer energi på förmiddagarna än på efter middagarna. Är skolans fel!
Nu ska jag se vad det blir för väder imorgon och sen ska jag sätta igång ett One tree hill avsnitt och äta min pudding innan det är dags för sängen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!