What's going on inside

Sitter och försöker få i mig första litern vatten, när jag är ledig är det den första som går trögast. Sen flyter det bara på ;) Men men bra musik som får en att bli glad funkar det mesta!
Nova skötte sig kanon igår! Finns alltid negativa grejer att gå på men tränger för ovanlighetens skull bort dom och fokuserar på det som gick bra: hon var fin i formen, trampade under sig ordentligt, pigg, framåt, lyssnade jätte bra osv! Känns jätte bra så jag är taggad inför ännu ett pass. Jag blev heller inte lika trött som jag var rädd för. Det värsta är bara att hoppa upp och sen ta sig ner för då blir jag yr i huvudet men annars kändes allt prima!
Jag röjde även upp på mitt rum igår vilket var i stort behov. Förut har jag haft det kliniskt rent hela tiden på mitt rum men det har vart för att allt annat runt omkring har vart så rörigt och nu är det ju inte det så då har jag inte så städat hela tiden vilket både är positivt och negativt.. Det positiva är ju att det är ett tecken på att jag mår bättre, det negativa är ju att det blir stökigt (y) Men jag väntar med dammandet och dammsugandet till nästa helg, då det säkert är dags att röja igen.. (absolut inte ett dugg lat, nejdå!) Men om nästan två veckor är det en grundstädning som gäller för om några timmar är det exakt två veckor tills jag ska läggas in och imorgon är det två veckor tills jag ska operera mig. Kommer ju ligga inne några dagar och det är alltid skönt att ha det rent och snyggt när man kommer hem efter att ha vart borta. Kanske inte ska ställa mig och städa det första jag gör liksom (y)
Nu har jag snart fått i mig en hel liter och ska ta och börja göra mig i ordning så jag kan gå ut i det härliga vädret!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!