Bort med det gamla och fram med det nya!..

Hejdå 2010 säger jag! Kärleken har kommit och gått, likaså vänner men dom bästa är kvar, har slutat nian och börjat första ring, jag har gått från ponny ryttare till stor häst ryttare, har flyttat en och annan gång, fått en ny familj,har mått skit och vart överlycklig! Det har minst sagt vart ett händelserikt år,fort har det gått också! Har blivit många nya erfarenheter rikare och något som är skönt är att jag inte haft speciellt stora förluster för allt mindre bra som hänt har lett till något mycket mycket bättre! En del som hänt har ju självklart satt sina spår men nu är jag stark igen och är bara taggad inför nästa år! 2011 kommer bestå av en massa kul med kompisar,familj och självklart min älskade Roxane! Kommer förhoppningsvis bli fullt av träningar och tävlingar,ska allt visa hur bra vi är! Ska verkligen komma igång och komma i form det kommande året! Bort med det gamla och fram med det nya helt enkelt! :D
Men nu är det dags att fräscha till sig för min bästa vän Jessica och hennes familj,som stallt upp otroligt mycket för mig, kommer hit så ska vi äta gott och ha det grymt kul i firandet av året som gått och det nya året som kommer! Men först blir det lite bilder!

Var ute och kollade till Rox förut och hon såg ut att bli väldigt glad av att se mig faktiskt!
Här kommer sötnosen och möter mig♥

Så måste man ju självklart pussas lite!

                                                            ♥


Här kommer lite andra bilder från året som gått!

                                       Skolavslutningen!

                                       Ponnyn jag red♥

                                   Efter första doppet!

                                 Josefin kom på besök!

                                         Knäppat oss!

                         En dag jag alltid kommer minnas!

                                      Virr pannorna!

                                          Jättarna!

                                  Flygtur med morfar!

                                       Mellanmål!

                                Älskade mamma och jag♥

                             Några av dårarna här hemma!

Har många fler men klockan tickar så blir en avslutning med galopp på
gärdet med mig och Roxen♥


Hoppas alla kommer få en otroligt rolig kväll!
GÅTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA♥
Kommentarer
Jessica

naaw! Vi ställer alltid upp för dig!

Jag vet att iaf jag kommer få en bra kväll ;D

<33

2010-12-31 » 17:52:57
URL: http://jessicakarintherese.blogg.se/
Cissi

jag undrar vart fasen jag gjort av dem jeansen jag har på mig... O.o

2011-01-05 » 13:08:12
URL: http://chisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!