Alla färger i en vind

Sitter i köket hos mamma och solen steker på som bara den! Har funderat på att käka frukost ett tag men näe..är inte hungrig för fem öre. Inte så bra då frukost sägs vara det viktigaste målet? Men men , har snott lite nagellack av Nattis (a) hoppas att det inte gör något men hon får väl ge igen annars. Sitter och väntar på att håret ska torka så att jag kan köra i en ny omgång färg i det. Är ett under att mitt hår äns sitter kvar på mitt huvud! Jag både färgar och plattar. Men antar att med rätt schampo och balsam + att inte platta hela tiden varje dag, lite hårinpackning då och då och en toppning när det behövs håller håret rätt så bra! Men det är dags att klippa sig snart , måste bara ha tid också. Jag blekte håret igår och kan ju säga att det är tur att jag inte tänkte bara bleka utan få en bättre effekt på färgen jag egentligen ska ha för det är inte snyggt! Kan komma upp en bild imorgon eller något! Var på Marieberg en jätte snabbis igår för att köpa färgen och jobbar byxor till mormor, jag har sagt det förut och säger det igen : vad mycket fina sommarkläder det har kommit! Har aldrig vart en sommarklädes människa men nu tycker till och med jag att det finns mycket fint! Jag brukar vara nöjd när man kan skippa jackan men temperaturen fortfarande tillåter att man kan gömma sig under tjocktröjan utan att man smälter bort (y) Nu ska jag ta och föna håret lite tror jag och sen ha i andra färgen innan det är dags att ringa Madde och dra sig hemåt för att röja undan innan främmandet kommer! Ha en bra valborg allesammans! :D♥



Flera år sen!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!