Back to school

Plugg, plugg och åter plugg. Har suttit och kollat på en film som jag ska skriva en uppsats om, Dead man walking. Har tagit en del tid trots att jag slutade tidigare idag och hann med bussen som går en timma tidigare och den var proppfull kan jag säga! Dock blir älskade Rox lidandes när tiden blir så här knapp, försöker prioritera både plugg och häst så gott det går men när tiden försvinner alldeles för fort så går ändå skolan före. Skoldagen i sig var hickig, skrattig och lugn. Fått lite nya uppgifter och planerat vad som ska göras och sen har det inte hänt så mycket mer. Skönt att börja veckan lite små segt och lugnt. Hade inga problem att komma upp imorse , är inte så förvånad heller för första dagarna efter att jag har vart ledig en lite längre tid brukar det gå rätt bra att komma upp på morgonen. Får se hur det är med det i slutet av veckan ;) Nu ska jag fortsätta att kolla lite på filmen .. igen (y) och se om jag kan få ihop lite mer text innan hjärnan segar till ännu mer och jag får ge upp och fortsätta imorgon! Käns som att sängen väntar snart och den börjar bli ganska så  efterlängtad nu faktiskt. Hej och hopp!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!