Glad påsk!

Påskafton nudå. Började dagen med lite frukost och tidningsläsning innan Roxen fick komma in. Det måste verkligen tränas på att vara själv i stallet kan jag säga! Red lite dressyr på banan och hon gick himla fint idag! Riktigt stolt över henne! Madde tog lite kort på oss, och hon börjar bli riktigt haj på det där med kamera ;) Efter ridningen har jag bara suttit och solat och nu ligger jag och vilar lite innan jag ska ta och duscha Iris och sedan duscha själv och göra mig i ordning. Senare bär det iväg till Maddes mamma för att käka och träffa alla. Glad påsk på er! ♥


Vååår





Ni kan ju ignorera köttbullen som sitter på, det är under bearbetning.
























Medans bilderna ladda upp hann jag duscha Iris och hon var jätte duktig! Har även upptäkt att mitt solande var förgäves då jag nyss såg att jag fått bränna från kläderna när jag red (y) Jag har aldrig tur med min bränna, den blir alltid konstig men det är tur att det bara är vår så jag hinner fixa till den i sommar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!