Helt slut!

Trodde bloggen skulle bli lidandes och stå still nu när jag är borta men jag har fri surf på telefonen från till augusti och det är ju super! Ligger just nu i extra sängen i mormor och morfars nya hus och jag är helt slut! Dagen har bestått av massa skurningar. Skurade först städförrådet sen trappen från första våningen upp till andra och sen hallen man kommer upp i då sedan trappen som går från andra våningen upp till tredje och sen skurade vi hela tredje våningen. På det tredje våningen ska alla sovrum vara så har även burit upp extra sängen jag sover i och mormor och morfars säng,en och annan stol,en byrå,lite lampor och annat man behöver till en början bara. Så fullt upp har vi allt haft. Jag kan ju heller inte direkt påstå att dom som bodde här innan var speciellt renliga av sig. Är riktigt äckligt hur smutsigt det har varit och vissa ställen fortfarande är för att dom inte riktigt hunnits med än. Men när allt som ska fixas är fixat tror jag det kommer bli riktigt fint! Jag är förvånad över att jag kunde sova i samma rum som mormor och morfar igår för båda snarkar utav dess like och nu sover dom nästan längst bort i korridoren och jag hör dom ända hit (y) deras tre små hundar är också duktiga på att snarka.. Men jag lyckades somna igår och jag kommer lyckas ännu bättre idag för mina ögon går nästan i Jopp så trött är jag! Och nu har lilla Bamse,gammel hunden som alltid sover hos mig och som gjorde det redan när jag bodde hos mormor och morfar har börjat snarka nu och hans snark är för mig på något sätt behagligt..jag är lite små konstig jag vet men det var jag inget extra för ;) godnatt och sov gott! <3
Kommentarer
Jessica

Sv: Hahahah! ja det var tider det ;) Haha nej då, han har faktiskt haft ganska mycket hår ;) <33

2011-04-22 » 19:51:10
URL: http://jessicakarinhterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!