No inspiration

Ledsen för att jag är så dålig på att uppdatera men har varken haft tid,lust och har heller inte känt någon direkt inspiration. Känner ingen nu heller men det är lite väl tomt här. Inte fören nu har mitt lov börjat! Har haft fullt upp hela början av lovet och fick jobb mitt i alltihop men det var bara bra att kunna tjäna lite pengar. Har nämligen sått kålhuvudena som ska plockas i höst sen! Är inte klokt hur något så oerhört litet kan bli ett stort kålhuvud på flera kilo! I tisdags var det en efterlängtad tjejkväll dock inte alla men det var himla kul ändå! Hade även tjejkväll igår med Ebba och Josefin som sov här hos mig och det var himla mysigt! Josefin bor ju i fjollträsk och träffar henne inte allt för ofta men försöker passa på så gott jag kan när hon är här! Red ut med henne igår och ja.. små brunstiga fux ston är som dom är men ingen skada skedd eller något i den stilen i allafall (y) Longerade Roxen idag för att pröva lite galopp och det gick himla fint! Hon rör sig jätte bra och man ser att hon verkligen rör sig också , hon var lite larvig inne i stallet när hon blev själv men sen på banan var hon hur lung som helst och lyssnade jätte bra! Hon var till och med lite svett när vi var klara. Inte konsigt när det har blivit så varmt! Men det ska inte klagas nu när den entligen kommit! När vi gått tillbaka till stallet fick Madde hålla henne medans jag tvätta ut hennes svans som var bajsig. Fick inte bort allt men det värsta i allafall och mina händer luktar fortfarande bajs även fast jag tvättat dom flera gånger. Tidigare idag åkte jag,Madde och Ebba till Eklunda Stuteri för att kolla på hingstvisningen som var. Blev inga bilder denna gång trots att ridhuset var ljust och det hade blivit väldigt bra bilder om man inte hade vart så förbannat kort.. men men! Min favorit var i vilket fall som helst Sir Oldenburg. En otroligt vacker häst! Synd att dom inte red honom på visningen. Det får bli allt för idag! Ska ta mig något och dricka och sen sätta igång en film eller något innan jag känner att det är dags för sängen! Har ni tur kommer det ett inlägg imorgon ooch har ni riktigt tur kanske jag har en fotograf när jag rider så det kanske kommer lite nu bildupdate, men bara om ni har tur och riktigt tur ;) Puss och godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!