Sista lovdagen

Idag blev det ju en del löshoppanden! Vi löshoppade fem hästar. Gick himla bra, duktiga hästar vi har! Roxen var först och jag började att longera henne så att hon blev lite varm i kroppen och fick jobba lite innan hon fick hoppa. Hon hoppade rätt bra och det bara rullade på, hon fick inte hoppa så himlans högt men tillräckligt och det är nog allt hon kommer klara min lilla plutta♥ Jag var faktiskt ute och sprang idag! Är ju ingen maraton löpare men körde intervall på tre km , börjar med det så får vi se hur bra det går. Kändes himla bra när jag kom hem för då var jag totalt död och kände att knäskyddet måste på nästa gång som blir onsdag eller torsdag. Lutar mest åt torsdag då jag har två hästar att rida på onsdag + provförberedelser(y) Men fortsätta ska jag göra för nu är jag taggad på att klara det bättre! Mina armar är helt röda och varma efter en hel dag i solen och vid middagen bestämde jag och Madde datum för när hon,jag och Jessica ska till Ullared och stor shoppa! Kommer åka 6 maj och sova på vandrarhem över natten och sen åka hem 7 och båda dagarna kommer spenderas i bilen och på Ullared, ska bli himla skojigt! Då var sista lovdagen snart avklarad dåra och imorgon äre skola som gäller.. känns inte så himla pepp men ska bli kul att träffa kompisarna igen! Är ju dom man saknar. Nu ska jag ta och dricka lite vatten,platta håret, göra iordning det sista inför imorgon och sen är det sängen som gäller! Men innan det kommer bilderna från idag!
Älskade Roxane♥















Det blev rullning i hagen efteråt :)





Det får faktiskt bli alla bilder för idag , kommer på de andra pollarna en annan dag :) Tar ju sån tid att ladda upp.. såg även nu på kameran att det var något jag kommit åt så det förklarar nog varför bilderna ser ut att vara av så dålig kvalité. Nu äre sängdags alldeles straxt! Sweet Dreams!♥

Kommentarer
Jessica

Det kommer bli skit kul! Längtar som satan! ;D <33

2011-04-26 » 15:16:03
URL: http://jessicakarinhterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!