Spend some time

Vad tiden har börjat gå fort! Är redan kväll och dessutom torsdag kväll! Övervägde starkt att ligga kvar sängen imorse då den var så varm och mysig men hade kursprov i ensemblen så var ingen idé. Det gick väl bra , vi är ju indelade i grupper och har alla fått en och samma låt som vi ska lära oss helt utan hjälp från lärarna så ska dom gå omkring hos alla och kolla hur man är i gruppen och så. Själva dagen kändes lite småseg , övade lite nationella på engelskan och idag lärde jag mig att det funnits kokain i coca cola och det togs bort 1904 och att colan har funnits sedan 1886 , om jag inte minns helt fel. Det och våran mattelärare Ahmeds lilla predikan om att alkohol är ens största fiende och Jesus sa att  man ska hålla sina fiender nära (y) men han la till att det inte stämmer med alkoholen, är vad jag har lärt mig idag + lite låttext till låten Sarah. När jag kom hem käkade jag och Madde lite innan vi tog in hästarna och skulle rida ut men en av de nya tjejerna för att visa lite vägar. Tog Nova och jäklar vad taggad och pigg hon var mot slutet! Orkade knappt hålla henne. Har träningsvärk från igår så har inga krafter! Men det är ändå skönt för då vet jag ju att jag jobbat! Efter ridturen tog jag in Roxen och hon var lika larvig som vanligt när hon var själv i stallet, men det är ju lite kul för så fort vi går ut därifrån skiter hon i att ingen annan är med utan är hur lugn som helst (y) Hon och jag tog en liten lufs promenad då jag inte hade krafter att rida igen, men vi tränade lite lydnadsövningar och hon lyssnar otroligt bra! Skulle ju ha sprungit men har lite små svårt att bara gå snabbt och länga på stegen så jag skjuter upp det till helgen, troligtvis söndag! Och nu sitter jag här , inte helt nyduschad men nästan! , och lyssnar på massa bra musik och planerar helgen lite smått. Imorgon blir det en slapp dag i skolan, har engelska och sen körövning och uppspel för skolan så har inga andra lektioner och sen slutar vi. Åker in till mamma och småsyskonen i Örebro efter och köper med hårfärg eller om jag åker och lämnar mina grejer , påskharen kommer nämligen lite senare till dom och vill inte att något blir förstört. Sen ska jag umgås med dom lite och datorn tänker jag faktiskt dumpa hemma för den väger bara en massa och ska bara vara där till lördag men kameran åker med så får ni lite bilder på småttingarna! Hoppas på att träffa min andra småtting till lillasyster snart,var länge sedan nu! Får väl hämta henne med moppen någon helg ;) På lördag ska jag och mamma åka och hälsa på min gammelfarmor, är verkligen dags! Sen ska jag bli hämtad och när jag kommer hem väntar valborgsfirande med smörgåstårta och lite folk här hemma. Bästaste Anna med lilla Klara och Henrik kommer och käkar och umgås med oss och så kommer plutt Jessica också och ska sova kvar! Kommer bli riktigt roligt och mysigt! Hästarna får vila fredag och lördag då dom vart så duktiga och gått så fint så dom mer än förtjänar det! Sen på söndag står det ridning,jobb,springa och plugga på schemat! Kommer självklart försöka slänga upp lite inlägg här också och det borde inte bli några problem ;D Nu ska jag packa lite och slå in present, så att jag kan utnyttja min sovmorgon så mycket som möjligt imorgon, och sen är det sängen som gäller! Vi höres!♥
♥♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!