Make the world dance

Ligger i sängen lite lagom kräftröd med magont. Har inte stekt så himla mycket i solen idag utan satt ute och pluggade lite (ja faktiskt) och sen tog jag kort på kära Josefin när hon red på Wesley. Solen gassar på rejält! Josefin åkte hem idag :( men kommer till sommaren igen och kommer stanna länge länge! Jag och Madde gjorde en liten utflykt idag , kommer inte ihåg vad stället heter men det var en skog med massa vitsippor i allafall och det var himla fint! Kameran åkte självklart med så kommer upp lite bilder. Har börjat läsa boken Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer. Det är krönikor och delar ur hennes blogg om henne själv och den är verkligen kul och bra! Måste säga att lovet har gått för jäkla fort asså! Men jag har ändå hunnit med massor!! Är bara imorgon kvar och då ska det löshoppas lite hästar, ska bli himla kul och kort kommer komma upp sen. Om min mage vill sköta sig imorgon , utan att stockarna ska slåss med varandra, så ska jag försöka mig på att springa lite för att se hur långt jag kommer innan jag faller ihop färdig för att dö (y) Ska försöka se om jag kan få mig själv till att börja springa lite då och då regelbundet. Dels för att komma i form nu när man snart har idrott ute och ska springa en massa hit och dit och dels för att visa mig själv att jag kan om jag bara vill och ger mig fan på det. Självkänslan är nere på alldeles för låg nivå nu och vill man komma någon vart så måste man ju kämpa! Är skönt att jag och Roxen börjar komma igång nu och bygger muskler på både henne och mig för det behövs! Ska rida Nova denna vecka också så blir lite extra. Är bra för en att rida lite andra hästar också! Förhoppningsvis blir det träning någon gång inom en snar framtid, det ska bli nyttigt och kul! Nu ska jag sätta mig framför tv'n tror jag och invänta tröttheten! Hejsvejs! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!