If you don't mind

Blir ett litet kort inlägg med bilder idag. Jessica hängde ju med och var fotograf när jag red Nova och älsklingen. Tycker båda passen gick himla bra! Och jag är skit stolt över att jag galopperade och jag kan fatta galopp! Borde egentligen vetat att jag kan men tanke på att jag gjort det förut och det gick väldigt bra! Andra gången jag red Nova idag och gick fin fint! Gör gärna om det när tiden räcker till i fortsättningen och det bara nyttigt för mig. Red ett dressyrpass på ca fyrtiofem min och hon var rätt svett sen och mina muskler var spagetti! Har ju inte ridit ett hårdare dressyr pass på flera månader! Rox gick också himla fint , kändes lite små okoncentrerad i början men hon lossade efter en liten stund och kändes skit bra! Fick höra att det var stor skillnad sen de senaste bilderna då jag red och det var ju inte så himla längesen. Känns bra att höra att det ser bra ut också! Det får bli allt , har haft en dag då jag inte har haft lust med någonting men det blev mycket bättre efter att jag kommit hem och fått in hästarna. Och lite tid med bäste vän utanför skolan är ju aldrig fel heller + att bra musik löser en del faktiskt!

Tror jag börjar med Nova bilderna i och med att jag red henne först, enjoy ;)
















Och så Roxen :)♥
















Det får bli allt för ikväll. Nu roppar sängen efter mig! Godnatt♥



Kommentarer
Jessica

Alltid kul att vara med dig! :) Din rubrik är samma som min fast jag har första delen an låten xD Lite fränt ;)<33

2011-04-28 » 17:45:21
URL: http://jessicakarintherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!