Godmorgon!

Godmorgon allesammans! Just nu packar jag upp alla saker och lyssnar på musik. Kändes himla skönt att vakna upp i sin egna säng imorse! Hade Titti sovandes hos mig också vilket har vart ovanligt senaste tiden då jag har kört ut henne när det är lägg dags för att hon brukar ta upp hela sängen och väcka mig tidigt på morgonen för att hon är hungrig men inatt tog hon bara upp hela sängen (y) Har nästan glömt hur mysigt det är att somna till en spinnande katt! Sängen blir dock rätt hårig men det är sånt som får tålas. Nu när man har vart borta från allt en vecka så ser man verkligen allt hår.. men gör inget för det är skönt att vara hemma! Vad har jag gjort hela veckan i Sälen då? Jag åker ju inte skidor för det är inte min grej och jag har faktiskt inte gjort så mycket och det har vart jätte skönt! Att vara borta en vecka eller några dagar någon gång ibland då man inte gör någonting speciellt utan bara tar det lugnt och tar dagen som den kommer utan en massa måsten behövs faktiskt! Sen har jag ju inte legat och sovit hela veckan heller utan jag och Madde har promenerat en massa! Gick för en backe som var ungefär 630 m lång, var jobbigt men det blev lättare och lättare! Vi har dessutom hälsat på en unghäst, Noblesse , som vi sålde till några som bor i Sälen och jäklar vad fin hästen har blivit! En av flickorna där rider henne och åker och tränar på henne och massa vilket ska gå himla bra och vi fick se lite bilder och det ser himla bra ut också! Så det är skönt att veta att hon har det kanon! Häromdan så brände jag mig i solen för första gången i år! Väldigt tidigt jämfört med andra år men överlag har vi haft kanon väder! Var bara igår som det var jättegrått,disigt och trist! Men det var mest uppe i fjället faktiskt för när vi kom ner mot Sälen så var det fortfarande molnigt men inte lika grått och ingen dimma. Det tar ju sin tid att åka dit och hem och det känns verkligen i kroppen! Blir helt stel och har rätt ont i knäna nu men det hare vart värt!  Sen så har vi fått två nya medlemar i våran familj!


Timon och Pumba!

Två otroligt söta och trevliga lejonhuvade kaniner som vi tog med oss på väg hem igår :) Vi sa inget till dom andra och när Anders såg dom sa han typ: Det går inte att släppa iväg er själva! Haha,hade lite på kän att kan skulle säga något sådant! Men han tyckte också dom var söta så var inga problem! Ska bli intressant att se vad Niklas säger när han kommer hem! Han blev nämligen kvar en dag till med några kompisar och vet inget.. men dom är ju i en bur ute så det drabbar ju inte direkt honom heller ;) Ska tydligen ha märkts att vi vart borta för Ella har matvägrat Diesel har vart konstig och Titti har vart ute på vift! Men hon ville in sen igen så kommer nog gå bra att släppa ut henne nu :) Nu skriker magen efter frukost! Får se sen vad dagen har att erbjuda, blir i allafall att fixa lite mer kaninerna och sen ta en sväng i skogen på Roxis!♥ Ha en trevlig söndag! Bye ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!