Hurra!

Äntligen klar med engelska/samhälls uppsatsen om Dead Man Walking! Skönt som bara den! Känns så bra när plugget bara försvinner ett efter ett! Då är det bara två saker kvar denna vecka : Novell analys som ska vara klar på måndag och idrottsprov på fredag. Dagen idag har vart bra. Trots de trista molnen och de blåsiga vindarna så frös man inte som bara den! Det var hyfsat skönt ändå och vindarna var inte så himla kalla! Älskar vår och sommar! Även fast det regnade förut, kanske gör det nu också men inget jag märkt av nu. När jag kom hem bytte jag om och sen tog jag in Roxen, shit vad hon fäller nu! Hår överallt, haha! Hon blir dessutom bara gosigare och gosigare ♥ Vi tog en sväng i skogen med Madde på Cassandra och det gick himla bra. Hon går fint i form i skogen också och hon tycker det är lite roligare i skogen så hon är mycket lättare att arbeta där. Hon blev dock lite bakom hand i dag och jag kände det då hon hänger sig väldigt mycket i tyglarna men då äre bara att fixa till det så det bli rätt! Vi körde lite öppna och slutna i skogen också så att hon kan bli lite mjuk i sidorna igen och det är inga som helst problem för min lilla korv! Imorgon blir det fullt upp med sång,lämna in sommarjobbs ansökan, plugga till idrottsprovet och så ska Jessica hänga med och ta lite kort på mig och Roxen så det blir nog lite bilduppdatering imorgon också! Nu känner jag att mina linser börjar bli torra så det är dags att stänga ner och snart krypa ner i min sköna säng! Det är nästan lite som så att i säng tidigt en kväll = tidigt i säng resterande kvällar (y) Men det är skönt att få sova ut och känna sig hyfsat utvilad! Sweet Dreams!♥

Sen måste jag ju säga grattis till min söta lillasyster som blir hela fyra år idag! Ringde förut också men ändå! ;)



Så kan morfar få sig ett grattis som fyllde veckan då jag var i Sälen, lugn han fick sig ett grattis då också (y) men tänkte så gubben inte känner sig utanför ;) ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!