I Wish I Were An Angel

Igår smög sig dagen fram och hade huvudvärk på g men efter skolan lyckades jag och Jessica lämna sommarjobbslapparna så ju är i allafall det avklarat! Men min date med huvudvärken kom sen när jag kom hem och började slappna av och sen gick det över i migrän så mina solglasögon har vara min bästis både igår och idag då man blir så ljuskänslig och ljudkänslig också för den delen men ville inte riktigt ha öronproppar.. Men några har haft roligt åt mina solglasögon också och det är väl tur man kan roa folk också även om dom tror att man är dum nog att inte fatta, ska man snacka om någon kan man ju vara diskret (y) Pga migränen igår sjukanmälde Madde mig idag så att jag hann plugga igenom lite till idrottsprovet vi hade idag så att jag kunde åka in och göra det. Missade inget på de andra lektionerna då vi kollade på film på engelskan och sen fick vi mattetalen igår. Efter provet umgicks jag lite med Lotta och Jessica innan dom steg på bussen och jag satte mig för att vänta på tåget mot Örebro, ska spendera helgen men mamma♥. Idag är första dagen av alla soliga dagar som jag önskat det vart molning och grått. Men är skönt med värme också! Mamma kollade på termometern förut och när solen låg rakt på den så vare tjugograder! I solen dåra men i allafall. Men jäklar vad det blåser!! Men man fryser ändå inte när det blåser men man blåser däremot nästan bort ju! Är lite orolig för tallen som står utanför mammas lägenhet,den ser inte alltför stabil ut...Det är i allafall väldigt skönt med fredag! Den senaste tiden har jag haft en ganska så neutral uppfattning om mig själv och mitt utseénde men nu är jag på väg in i en downperiod när det gäller utseéndet, pratar mycket om att man ska vara nöjd med sig själv för den man är och för hur man ser ut för det finns inte någon som ser likadan ut eller är likadan! Vi är alla unika för dom vi är! Men det är enklare att peppa andra med det än att gå efter det själv för ser ju mest sina egna fel och brister hela tiden. Sånt som ingen annan tänker eller bryr sig om. Har haft lite fullt upp så jag har inte vart så flitig med min träning och dansen som jag velat men måste bli ett slut på det och komma igång ordentligt igen! Var ju ute och gick mycket när vi var i Sälen men denna vecka har det vart mycket plugg och då har det inte hunnits med men mitt mål är att försöka med några gånger i veckan i allafall! Måste försöka ändra mitt tanke sett igen! Hellre neutral än negativ och när jag kommit till ett neutralt tänkande om mig själv måste jag börja jobba på att få ett poritivt tänkande om mig själv! Är inte bara övning som ger färdighet utan även ansträgning! Klockan är efter nio bara men känns som om den är jätte mycket! Är inte van vid att det blir mörkt så sent! Men det är även skönt för då känns det på något sett som att man har mer tid fasten man inte har det. Nu ska jag kolla på Kriminal Minds som börjat för en liten stund sen. Ett himla bra program! Hej hopp! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!