Your call

Har nyss skrivit en bokrecension om boken Någon i din säng av Andreas Roman. På båda terminerna skulle vi läsa 600 sidor och våran svenska lärare ville att man helst skulle dela upp det i två böcker och då tänkte jag att när jag ändå har läst en bok så kan jag ju lika gärna skriva om den så jag har det gjort. Veckan jag var borta nu läste jag även boken Mer än ögat ser av Melissa Marr och det visade sig efter nästan halva boken att den var himla bra! Ska nog ta och låna uppförjaren i biblioteket snart! Annars har jag inte gjort mycket idag förutom att jag har snyggat till träns,sadel och benskydd , har kollat på film , plattat håret och så red jag ut på Roxis med Madde på Cassandra och Ebba på Rose. Gick fin fint! Roxen blev laddad när hon först trodde att hon skulle få gå först hemåt men icke! Vi skulle ju inte hem än och då såg hon lite små spöken här och där istället men då tog jag tyglarna och började jobba henne så hon fick lite annat att tänka på hon trots att hon stått en vecka och inte blev riden så mycket som jag hade velat veckan innan Sälen så gick hon på bra och jobbade fint! Lite stel men annars vare inga konstigheter vilket känns skönt! Vädret idag hade jag väl inte riktigt på min sida..började regna när vi först tänkte rida så vi lät vänta tills det började dugga och när vi kom tillbaka så regnade det inte allst xD Jag gav även Timon och Pumba nytt hö,halm och vatten förut och Pumba är nästan lite av min favorit just nu då han är den som kommer fram när man pratar med dom men lilla Timon behöver nog bara lite tid, dom är ju trots allt bara bebisar! Och nu så har förresten vattnet i stallet kommit tillbaka! Underlättar en hel del! Blev ingen dans för min del idag då jag har så himla ont i knäna nu efter bilresan och jag vill inte pressa nu då mitt onda knä börjar bli bra. Skippar hellre ett dans pass än att inte kunna gå ordentligt i en vecka (y) Nu ska jag ta och skriva en början på en lista över vad som ska shoppas på Ullaredsresan i början av maj, nu när jag ändå har lite idéer i huvudet och sen ska jag ta och måla naglarna innan det är dags för sängen! Buss och kram ♥


Pluttan ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!