Andra dagen

Överlevde andra dagen också! Lektionerna går rätt fort faktsiskt. Fick träffa ännu en ny lärare idag till geografin och han verkar också bra så kan nog bli ett rättså bra år ändå trots mycket plugg! Hade första matte lektionen idag också och ja ... min mattelärare kommer nog mörda mig om jag inte gör det själv först! Matte B ska tydligen bli betydligt svårare än A och det var precis så jag klarade matte A! Men men , matte har aldrig vart mitt ämne och kommer nog aldrig vara men ska göra mitt bästa! Jag fick ett värmeutslag igår pga av ett hål i mina ridbyxor och sen idag när jag skulle gå på toa och tog av tightsen så hade tightsen fastnat i värmeutslaget så jag rev upp det och det har gjort skit ont och jag kunde knappt gå ordentligt hem! Har fått något stort och konstigt plåster av Madde som funkar bra så jag kan gå nu! Men hästarna får vila och jag tänkte ställa mig på crosstrainern när jag ändå kunde röra på mig igen men verandan är fortfarande bellamrad med grejer Freddan änvänder till det han nu sysslar med så jag kommer inte fram till maskinen så får bli imorgon för då åker han nog hem till Linköping och då ska både jag och hästar mortionera! Nu ska jag glo på en film och invänta parlamentet och imorgon är det sovmorgon som gäller och jag hoppas på en icke överfull buss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!