Äntligen hemma

Godmorgon! Eller ja , har vart vaken sen straxt efter sju men låg kvar en stund! Borta bra men hemma bäst! Är äntligen hemma efter nästan två veckor hos mormor, de sista två veckorna för i sommar! Nästa gång jag ska till mina morföräldrar tänker jag inte flytta på en möbel kan jag säga! Men vi har fått väldigt mycket gjort i allafall! Jag ska ta och börja göra mig i ordning för att gå ut och ta in hästen. Ska longera lite idag mest för att kolla igenom hur hon rör sig. Brunstig är hon i allafall! Och lilla Mysan har blivit jätte mörk! Ska se om jag tar med mig mobilen ut och tar något kort på henne! Hon är bara lite ljus precis innan mulen, hon är för söt! Det händer allt lite här ute i skogen när man är borta! Fast ja .. inte så mycket, haha! Nä nu måste jag ta tag i saker! Mycket att hinna idag! Ska iväg vid tolv för att åka och kolla på en häst som Madde och dom sålde som liten, nu är den kanske tio eller elva? Vi ska kolla när den tävlar L:B och L:A! Ska bli intressant! Får inte glömma, ett stort GRATTIS till Ebba (igen) som fyller år idag och jag firar henne med en mupp bild! ;D Vi hörs!
Det blev två , kunde inte hjälpa det men hon får väl slå mig efter att hon sett det ;D
Kommentarer
Ebba Molin

Fan vilka heta bilder xD <33

2011-08-21 » 15:55:36
URL: http://ebbamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!