Bitter sweet life

Sitter ny duschad i min säng och känner på lukten från mitt öppna fönster att grillen har sats igång! Mysigt värre och är hungrig efter träning och övningskörning! Träningen gick bättre än väntat och hon har inte ont och jag gör inge fel utan hon bara larvar sig. Jag ska jobba på som jag gör , bara fokusera på att hon ska gå framåt i alla gångarter så låsar hon allt efter som hon får muskler och kondition. Trodde först jag skulle dö i värmen men det började regna ganska snart och då blev det svalt! Vi tog även lite galopp och vad mycket bättre det går när man inte tänker så mycket och har någon där som pratar med en så att man inte gör det. Annars är jag väldigt duktig på att krångla till allt men det gick fin fint och träningen gick helt okej, är i allafall nöjd. Så nu är det bara att köra på och variera mycket så blir det nog bra till slut! Anna hade lilla Klara med sig också och jäklar vad söt ungen har blivit! Hon flinade upp sig så fort hon såg mig och hon tyckte väldigt mycket om mitt lilla my halsband och när Madde fånade sig och jag gungsvingade henne åt sidorna. Hon börjar bli stor med tänder och jolrande! Det är verkligen härligt med bebisar! Pest och pina när dom skriker och man inte förstår vad som är fel men det får man ju lista ut och stå ut med. Längtar i allafall tills det är ens egna tur att få småttingar! Madde har beställt en hel del små men Niklas och Freddan får skaffa sig några också och hjälpa till att fylla skaran ;) Det blir i allafall inga än på några år ,utbildning,hem,bil,djur,jobb och någon att göra barnen med är ett måste först no mather what!
Ser inte ut som att Novan ville vara med på bild!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!