Don't feel like it

Tänkte vakna tidigt idag som en "träning" tills imorgon då skolan börjar och jag stallde klockan på tjugo i sju. Jag vaknade vid kvart i sex och var jätte kissnödig och så kom jag på att vid den tiden imorgon gör jag mig i ordning för skolan och det var inte kul. Har fortfarande ingen lust att börja skolan! Sommarlovet gick alldeles för fort och jag är på tok för skoltrött! Tur att man bara har två år kvar! Sen ska jag fasen jobba ett år eller två! Har alltid sagt att jag ska börja plugga direkt efter så jag har det gjort men det kommer inte bli av för det har jag ingen som hellst lust med! Jaja , är bara att pallra sig upp och starta dagen med en kopp svart kaffe,en sockerbit och tidningen!
Så satte sig slemproppen när jag inte lät honom slemma ner mig! xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!