Hiding my heart

Sitter och lyssnar på massa låtar från Adele och hon är bara för bra! Igår fick jag allt gjort! Hundarna fick två hyfsade promenader, moppen fick sig en sväng in till Aneby, gräsmattan blev klippt och krattad men aldrig aldrig aldrig mer ska jag klippa mormor och morfars gräsmatta när den inte är klippt på ett tag. Tror inte morfar hann klippa den innan han åkte för han stod uppe på taket i två dygn för att göra en provisorisk lagning (y) Och sen har det ju bara regnat så har inte kunnat klippt den vilket resulterade i att jag fick kratta ihjäl mig igår och jag var helt slut när jag kom in straxt innan nio! Tror aldrig en dusch har vart så härlig! Jo duschen var härligare efter att ha stått på skullen en hel dag! Har i allafall träningsvärk idag (y) Duschade dessutom hundarna innan jag själv fick mig en dusch och nu luktar dom riktigt gott! Jag och Madde börjar ju med våran diet idag som varar i tretton dagar och peppar varandra på distans. Märks att jag inte ätit ordentligt de senaste dagarna för jag tycker det är så himla tråkigt att laga mat till mig själv och då blir jag slarvig och det resulterar i att jag blir skakis och energilös och nu kommer jag ju äta konstigt också men efter att ha intagit dagens lunch så har det börjat bli bättre! Kan ju inte påstå att det var jätte flott men det dög. Frukosten idag var en kopp svart kaffe och en sockerbit.. jag blev i allafall påmind varför jag i vanliga fall har mjölk i mitt kaffe (y) Lunchen bestod av spenat (inte mer än en kopp) , två hårdkokta ägg och lite gurka.. det ska egentligen vara en tomat och inte gurka men tomat är det värsta jag vet! Ska dessutom dricka två liter vatten om dagen och helst lite till men vatten dricker jag väldigt gärna så blir nog inga problem! Jag ska aldelles straxt ta och byta om för en ordentlig promenad med hundarna! Magontet är borta så det ska bli den vanliga rundan! Blir en film och läsar dag idag som i stort sett alla andra dagar men det är jätte grått och trist väder! Har kollat omkring på nätet också efter kläder och andra prylar, kanske lägger upp lite här ? vem vet, beror på vad jag får lust med. Är högtid att jag börjar försöka mig på photoshop också! Har inte egnat det så mycket tid men om jag väl gör det borde jag nog förstå hur det fungerar! Dags för ombyte!
Två av tre lata sömntutor!
Kommentarer
f r i d a

OM DOM ÄR! :D <3

2011-08-15 » 15:33:06
URL: http://teamlfld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!