I soffan

Sitter i soffan framför tv'n och väntar på att något program ska ersätta twins som är igång nu. Tycker det i allafall borde vara något vettigt på tv'n under helgen.. Igår var jag bänkad i soffan i stort sett hela dagen , hade sånt magont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Lyckades ta mig ner till tvättmaskinen och när jag tagit mig ner ytterligare en gång för att ta upp tvätten ser jag sen när jag hänger upp den att jag tvättat utan skölj och tvättmedel (y) Var bara att ta sig ner ännu en gång! Blev heller inga ordentliga promenader vilket jag fick ångest över. Jag ska även sluta med den här LCHF dieten för den funkar inte! Jag följer den väldigt bra + att jag mortionerar men det händer ingenting så jag ska börja med en annan imorgon som bara är i tretton dagar. Ämnesomsättningsdieten kallas den och Madde och jag ska köra samtidigt även fast jag inte är hemma just nu så ska vi peppa varandra via telefonen. Sen de sista dagarna är jag ju hemma så då kör vi tillsammans och så får jag väl trolla lite under skoltid. Är ju snart bara en vecka kvar tills skolan börjar!! Tiden går läskigt fort och jag tycker inte det är positivt! Jag har fortfarande ont i magen idag men ska försöka mig på två ordentliga promenader i allafall. Blir kanske inte lika långt och intensivt men ändå ordentliga! Då kanske man känner sig lite bättre också. Folk säger ju att det går över när man rör på sig men det är inte så lätt att röra sig när det gör ont heller. Men men , that's life! Är bara att bita ihop och göra det bästa av det. Hundarna tycker nog det bara är skönt att få lata sig , det ända dom gör annars. Monster. Måste rasta moppen idag igen för att inhandla proviant inför dieten.  Jag ska även försöka backa ut gräsklipparen och klippa lite gräs idag , är dags att göra för att slippa kratta ihjäl mig efteråt. Har jag tid ska hundarna få sig en dusch också! Annars blir det imorgon om vädret tillåter för är det fint kan dom torka ute istället för att blöta ner hela huset. Nu är dom ju inte så långhåriga heller så dom kommer nog torka fortare och hårfönen han nog torka det mesta om det skulle bli tråkigt väder. Satt ute i solen igår, när solen sken var det varmt och skönt men annars var det lite kyligt nästan. Jag fick i allafall tillbaka lite färg och det gillar jag! Nu ska jag käka en ordentligt frukost för största delen av frukosten de kommande tretton dagarna kommer bestå av en kopp svart kaffe och en socketbit (y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!