I väntan på Jessica...

Har datorn i knät framför tv'n i väntan på Jessica! Igår kom Linnéa, Frida och Ebba hit för att kolla lite film. Trevligt , trevligt! Nova fick vila igår och idag med då hon förtjänar det och jag har vart jätte seg och inte dirket haft lust att göra så mycket. Vaknade tidigt i morse av att det ösregnade ute och jag hade fönstret öppet så det var bara att gå upp och stänga det för det hade regnat in (y) ingen skada skedd som tur är! Smörjde alla mina hästgrejor igår så nu är allt mjukt och fint igen! Är egentligen alldeles för dålig på det vilket inte är bra för grejerna! Men men , man kan inte ha allt i huvudet hela tiden! Imorgon så ska Nova longeras och jag ska ställa mig på crosstrainern. Skippat den i två dagar av ren lathet,fy på mig om det också! Men igår hann det bli varmt innan jag och Annna var tillbaka från att ha vart iväg med sto i Markebäck och sen skulle alla djur fodras och sen var det varmt igen och då är det en pina att stå där , egentligen borde det inte stoppa mig men mår så konstigt efteråt. Nu är Jessica här så ska vara social!
Jag och Jessica för kanske två år sen ? ;D
Kommentarer
Jessica

Den bilden är fin men finnarna jag hade i åttan kunde man ju redigerat bort ;) <33

2011-08-06 » 23:55:54
URL: http://jessicakarintherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!