Sunday

I fredag tog jag och Madde oss en sväng till marieberg. Fick med mig en kokbok,en smörkniv,en stor sov t-shirt,ett par tights och present till mamma tills hon fyller. Tror det borde vara allt. Vilken värme det var i förrgår och igår! Blev filmkväll i stallet med stalltjejerna, mycket trevligt och det blev myskväll med Jessica igår! Är lite krasslig och var ett rädd ett tag att jag skulle åka på halsfluss med halsen är bättre så nu är jag bara lite svullen i halsen, lite snorig och har ret hosta. Har vart dåligt med crosstraining denna vecka men körde idag , dock lugnt så jag inte blir mer sjuk eller något men jag tränade i allafall! Kändes riktigt bra. Igår fick Nova en promenad i skogen och hon var svett redan när vi gick från hagen så hett var det ute! Idag longerade jag henne och hon lyssnade sjukt bra! Är jätte nöjd med henne och hon var nog nöjd med sig själv också såg det ut som! Madde höll på att klippa gräset så vi stod och glodde på gräsklipparen lite jag och Nova mest för att se hur hon reagerade och den var inte så himla läskig. Belltino har det inte blivit mycket ridning med tyvärr. Maddes och mina tider har krockar en del och hon har ju vart rätt sjuk men är på bättringsväg nu så förhoppningsvis blir det bättre nästa vecka , nya tag! Vi var iväg och kollade på fölmönstring för att se hur halvblodsfölen ser ut nu för tiden och vad som ger hur mycket poäng och inte. Väldigt fina föl var det men när det var lunch så åkte vi för vi var hungriga och hade ont i rumpan så såg aldrig dressyrfölen. Just nu sitter jag med en skål mat och Bones igång på tv'n så ska käka klart , kolla ordentligt på Bones och snygga till färgen på naglarna för imorgon är det en ny vecka och skolan sätter igång ordentligt (y)!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!