So far so good!

Jahaja.. har egentligen ingen direkt lust att skriva men har inte en jäkla aning om vad jag ska göra! Tiden som spenderades i skolan gick rätt fort. Hade sovmorgon och bussen var knök full som vanligt (y) Men fick gå på en annan buss i Åsbro så blev inte allt för mycket balansträning. Men märkte att jag hade en del muskler ändå! Fick sluta tidigare från sista lektionen (musik) då det skulle snackas om tider till huvudinstruments lektionerna och vi sångare pratade om det förra veckan så vi fick gå. Med mycket sträck på benen så hann jag med bussen med marginal och kom hem en timma tidigare och det uppskattas! Tänk om det kunde vara så varje måndag.. Väl hemma höll Madde på med maten och hon hade bakat en på en del av alla äpplen vi har från träden så blev en liten bit äppelpaj till efterätt och det var sjukt gott! På tal om mat så tycker jag skolan ska bygga ut matsalen då den är full hel tiden nu när det kommit så många ettor. Det var himla nära att vi fick stå och äta idag (y) Longerade Nova idag också , skavsåren har börjat se riktigt fina ut och snart har ny päls växt över! Hon var riktigt duktig min sötnos idag! Lyssnade jätte bra under longeringen och sen så släppte jag henne och stallde fram två sockerbitar och en bom som hinder så hon fick ta sig ett skutt och hon bara jävlades med mig! Syntes att hon tyckte det var roligt för jäklar vad hon sprang och bockade! Med hjälp av Linnéa och Madde som fick stå vid hindret medans jag smackade på Nova så fick vi oss ett skutt och hon tyckte det var riktigt kul! Är inte alla som kan få sin häst att gå bredvid en och efter en och sen trava bredvid och efter en! Riktigt häftigt hur man kan bygga upp en relation med ett så stort djur med så mycket vilja och envishet! Ska ta och löshoppa henne ordentligt en dag, tror jag hon skulle uppskatta! Madde var i gräsklippartagen idag då våran egna är trasig och vi fått låna hennes mammas så när det väl var uppehåll fick hon passa på så Belltino fick lata sig ytterligare en dag men imorgon så ska han få komma in så ska vi sätta igång! Måste börja övningsköra igen också! Har inte blivit något sen jag kom hem från mormor med tanke på att Madde vart sjuk men nu är hon på bättringsväg så måste komma igång med det också! Gah, så mycket att göra och så lite tid känns det som! Men men , så länge det finns liv finns det hopp! På något sett ska ajg få tid till allt! Fick uppgifter i geografin som det skulle bli lite förhör på på onsdag så tog hem geografin idag för att läsa igenom och jag kom ihåg allt bättre än jag trodde! So far so good! Fick till ett inlägg i allafall! Nu ska jag lyssna på musik och faktiskt lägga mig ganska snart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!