True Talent

Tänkte slänga in ett inlägg lite snabbt innan True Talent börjar! Som jag skrivit på facebook så är första skoldagen avklarad och var rätt okej men det var ju som sagt den första dagen (y) Men känns ändå rätt bra. Gick lättare än jag trodde att komma upp imorse men jag hade gärna legat en stund till på familjen landbergs luftmadrass! Fick träffa två helt nya lärare som jag ska ha i företagsekonomi och info layout. De verkade okej och engagerade och kurserna lär rätt intressanta faktiskt! Dagen var slapp då man mest bara pratade och jag har samma klassföreståndare som förra året vilket duger. När vi gick igenom schemat idag så blev en hel del saker mycket klarare och en del föll bort så jag har två sovmornar i veckan men jag börjar mycket hellre tidigt och slutar tidigt, men men. Klassen vet jag inte riktgit vad jag tycker om då man inte fått så mycket tid med dom men vi är arton stycken som är ekonomer och det är väl dom man ändå kommer spendera mest lektioner med men det är ju även mycket lektioner med dom andra också. När jag kom hem käkade jag och pratade med Madde och hon sa att hon var för trött för att hjälpa mig med Belltino så skjöt upp det till en annan dag. Tog i allafall in Nova och är lika farcinerad varje gång jag longerar. Är så häftigt hur man kan styra en häst som springer runt en och man håller i en lina och använder enbart rösten! Jag har med mig en långpisk men jag använder den aldrig. Jag jobbar med rösten och behöver jag lite extra höjer jag handen men resten av linan i och hon vet direkt vad jag menar! Tycker det är riktigt häftigt faktiskt och jag känner att hon har sänkt sin känslomässiga gard och börjar bli nyfiken och släppa efter och slappna av. Känns bra! Jag gick in till Knutte och tog på honom grimma och borstade på honom. Det gick jätte bra med grimma och borstning, han skötte sig riktigt bra! Men han fick hyss för sig också och nafsade lite med då sa jag ifrån och han lyssnade så bra och la av. Blev inge crosstrainer idag för Freddan stod med sin nya bil utanför verandan och håller på att kopplar en massa och allt vad det nu är så verandan belamrad av massa av hans grejer och jag vill inte stå och svettas och flåsa när han är där. Han kommer ju varken bry sig eller kolla men jag har jätte svårt för att svettas och ta ut mig när folk kan se på det sättet, en grupp på en zumba lektion är en helt annan sak så det är lugnt men när någon står och grejar precis bredvid så funkar det inte men då blir det i allafall crosstrainern resten av veckan! Har tänkt ha en dag i veckan som är fri från crosstrainern och så får pollarna vila någon dag men är inte säkert att det blir samma utan det beror lite på mitt personliga schema och pluggandet (y)  Titti sitter på min mage så det är inte det lättaste att se vad jag skriver, hon är för gullig och fluffig! Kollar även på true talent (hann inte skriva klart innan seg som jag är. Haha) och jag får ju rysningar!! Efter programet ska jag göra mig i ordning för sängen och se vad det är efter för nåt på dumburken innan det är dags att lägga huvudet på kudden!
Lite bilder på snyggingen:
Att bli borstad i näsan samtidigt som han får sniffa på borsten är en favorit (y)
Så måste man ju självklart pussas tycker han!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!