Big Bang

Halv ligger i min säng och är helt slut! Natten till idag vaknade jag vid ett och jag vet inte varför men det kändes obehagligt och sen kunde jag inte somna om på flera timmar! Pga sömn brist så har jag vart seg hela dagen och jag orkade inte ställa mig på crosstrainern när ögonen nästan gick i kors, kunde dock inte sova längre än till kvart över åtta men halv sov nästan på studsmattan och sen framåt eftermiddagen kunde jag sova ungefär en timma. När jag vaknade var Madde i full gång med att göra sig i ordning och packa för hon och Anders skulle på tågresa till Boden idag och kommer hem på måndag morgon. De ska vara borta i typ tre dagar men hon hade packning för två veckor såg det ut som! Idag skrittade jag ut en sväng på Nova och nästa gång ska jag ha med spö för hon var jobbigt fjantig idag! Blir så trött när hon håller på så. Idag var det nordisarna i deras sommarhage som var jätte läskiga och farliga trots att hon går förbi dom nästan varje dag. Men men, hon får en vilo dag imorgon i allafall. Jag red även Bella idag för Linnéa som rider henne hann inte. Var riktigt roligt för jag har varken ridit henne eller ponny på nästan ett år och det är ju stor skillnad. Storlek,gångart och styrka är ju en helt annan grej när det gäller en ponny! Blev himla förvånad när jag skulle sitta upp för jag behövde inte ta någon direkt sats och när jag satt av var marken himla nära! Hon var lite bråkig och testade lite i början men sen gick hon fin fint! Något jag märkte när jag red Bella var hur mycket jag har utvecklats inom ridningen! Är stor skillnad! Och det är kul att känna faktiskt, riktigt härligt! Nu ska jag kolla ett big bang theory avsnitt innan kudden ropar ihjäl sig efter mig! Hoppas på mer sömn i natt för imorgon är det crosstrainern som väntar oavsett! Men först kommer det ett inlägg med bildbomb på Bella! Bazinga!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!