Wierd

Idag fick jag som någon sorts energikick när jag skulle ut och gå med hundarna så jag tänkte pressa mig genom att gå lite längre och lite fortare. Konstig diet och att pressa sig under mortioneringen var inte den bästa kombination märkte jag sen. Mår jätte skumt! Får vänta med pressandet tills dieten är klar! Imorgon är det bara tio dagar kvar (y) Det stod biff och sallad på gårdagens middagsmeny och dagens meny följde som så att det var en kopp svart kaffe och en sockerbit till frukost, en biff och sallad till lunch skulle vara en frukt men den glömde jag så tog den till middagen som var en skiva skinka och en bägare yoghurt (y) Skum diet men ska bli intressant att se om den funkar! Imorgon kommer mormor hem också så då är det slut på latheterna. Kommer bli mycket fix hit och dit med allt och inget. Både för och nackdelar med det. Just nu sitter jag framför båda dumburkarna, ena i knät och andra på väggen några meter fram. Är Mike and Molly på femman , kollar nog klart på det innan det är sängdags! Är sjukt trött och fryser och svettas om vartannat samtidigt som jag är skakis , mår illa och är svimfärdig jätte fin kompination men vad vore livet utan konstigheter och krämpor? Bra att man får känna att man lever!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!