Wild Horses

Då sitter jag här i min ensamhet. Kanske känns lite smått läskigt men jag överlever!  Fast jag har ju alla djur så är ju inte riktigt ensam heller. Hade det mysigt med Jessica! Fodrade djuren, snackade en massa, kollade på Whater for elephants och den var sorglig men jag trodde den skulle handla lite mer om elefanten faktiskt med tanke på namnet, vi masserade varandra så nu pulserar det i min svank för hon började mjuka upp en massa så det är rätt ömt! Kom att tänka på när vi pratade att det inte alls är långt kvar till vi börjar skolan och jag har ingen som helst lust till det! Vill mycket hellre vara hemma och sköta om hästarna och fixa allt som ska fixar med mera. Är ju hästar jag brinner för och vill syssla med, då vill jag ju inte lägga massa tid på skolan då det tar så pass mycket tid att jag inte hinner med allt jag vill hinna med angående hästarna. Men nu måste man ju gå i gymnasiet och plugga vidare och bla bla bla så har inget val. Men när jag är klar med allt plugg så ska all min tid gå till hästarna! Iallafall så mycket det går och jag ska allt se till att det blir en del tid! Nu är det dags för att sova, sweet dreams!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!