Äntligen fredag!

Så himla skönt med helg! Har haft show tre kvällar på raken och det har vart otroligt kul men man blir även otroligt trött! Igår när vi kom gåendes från automaten och vi går förbi en grupp kvinnor då en av dom sa att vi var jätte duktiga på showen, är ju himla roligt att få höra! Idag var en rätt ovärd skoldag då jag åkte in för idrott som vi inte äns behövde ha hela lektionen och sen fick jag reda på att vi bara behövde anmäla våran närvaro till våran geografi och psykologi lärare och sen fick man gå? Riktigt skönt men hade jag vetat det hade jag nog nästan vart "sjuk" ! Åkte i allafall hem efter det, väldigt skönt! Mockade och tog sedan in Nova för första gången sen i söndags (y) Vi tog en sväng i skogen och hon var lite tramsig och rätt pigg så fick hålla in henne hela tiden med det är ju kul att hon har energi i allafall! Jag hade tänkt städa men jag fastnade här istället och snart ska jag sätta mig framför tv'n för att sedan glo på vampire diaries avsnittet som visas och förhoppningsvis få mat snart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!