Behov av lov!

Som jag skrev på facebook så är det kanske dags för lov när man står och ska skrapa ner vatten efter duschen med rakhyveln och inte äns förstår varför det inte går lika bra som det brukar... känner mig rätt dum (y) Var i allafall tvungen att sätta mig ner för att jag skrattade så mycket! Jag sitter just nu i köket och ska plugga lite, har sån tur att Titti kom och avbröt (a) Nämen jag ska förska få lite engelska gjort innan jag sätter igång och bakar lussebullar! Kom ju massa snö igår och mot senare eftermiddagen började den ligga kvar och jag kollade precis ut och såg att det snöar igen.. så länge det inte blir så mycket kallare så tycker jag ändå att det fungerar. Lite fint är det allt! Passade på att ta en sväng i skogen med Nova idag igen (lika bra när man ändå kan rida i dagsljus) och hon var betydligt mycket lugnare idag och det var riktigt härligt! Om en vecka är julafton förbi ... så mycket såhej för några dagar som går så fort. Men det är i allafall mysigt och en tid man ska , enligt mig, ägna åt familjen! Engelskan var det ja!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!