Bless you

Sitter i min säng och snorar samt nyser om vart annat. Igår var jag så hängig pga av täppt i näsan , febrig and you name it så Madde hämtade mig i skolan. Var hemma idag med för att bli lite piggare, funkade hyfsat! Har packat alla kläder och grejer vi ska ha till showen och lucian samt halstabletter, alvedon och imorgon en full vattenflaska så att jag förhoppningsvis kommer klara av skoldagen (y) Håller på att fixa ny musik till ipoden så jag har något att göra under bussresan hem imorgon. Har under mina kurerar dagar bara glott på One tree hill + bakade idag annars har jag vart bänkad i mitt rum så ska strax vädra det lite (y) Nu ska jag plugga in ipoden , öppna fönstret och förflytta mig till soffan för lite house!
Ps. Jag är inte allt för pigg på snön!! Snö = kyla = kyla = fusen Mysan!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!