Confused or something like that

Sitter bänkad i soffan hos mamma, omringad av monster på golvet. Ska snart byta om och gå och handla till min och lillbrorsans taco myskväll! Kvällen igår var otroligt kul! Har bara julklapp kvar till två nu och har listat ut vad det ska bli. Vi avslutade kvällen med bio, fick äntligen se Breaking Dawn och det är ju helt klart den bästa av filmerna!! Tycker inte om de andra filmerna men har kollat just för att böckerna är ofattbart bra så blev förvånad över att jag tyckte om Breaking Dawn så mycket. Tur att man kan chockas (y) Ska senare diska disken mamma och mormor så snällt lämnat åt mig..tack! Är jäkla skitit på golvet också och pedantisk som jag kan vara så sätter det ju självklart igång att klia i fingrarna. Vilket påminner mig om att jag senare i veckan måste sätta igång att städa mitt egna rum hemma. Det är mörkt och kallt idag! Men så länge snön håller sig på avstånd är jag nöjd. Såg dock en liten liten snö hög mitt på våghustorget och jag var tvungen att gå på den för att känna hur det kändes och nej det kändes inte alls bra! Hehe. Måste börja anteckna till geografi provet jag har om två veckor så jag bara kan läsa på utifrån dom. Men först byta om och handla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!