Flummigt över trött en söndag = inte bra

Börjar bli flummigt över trött vilket brukar resultera i att jag kan vara vaken hur länge som helst tills jag helt plötsligt slocknar och det är inte bra för det är söndag och vi har lucia shower imorgon och det är upp tidigt som gäller. Får hoppas att jag slocknar när jag lägger mig i vilket fall. Började dagen med att mocka med Madde, sen fick Anders ringa till min telefon för jag hade tappat den utan att äns märkt det men den låg som tur va i halmen i en av boxarna (y) Skritta en sväng på Nova idag, knäna protesterade mer än vad jag trodde men tänker köra på ändå fast i ett långsamt tempo. Det var härligt som tusan, hade velat skritta ut men blev i solen på stubbåkern. Skrittade runt lite planlöst ett tag innan jag tog tyglarna i några varv och sen var det bra. Inget mer avancerat än så behöver det inte vara. Hon var så fin i solen! Jag har även försökt plugga lite geografi , har ju prov på fredag men ska fråga min lärare om jag får flytta det för vi har ju shower nästan varje kväll denna vecka fram till fredag och jag kommer vara alldeles för trött för att plugga när jag kommer hem så det kommer inte kännas bra för fem öre! Har även bakat pepparkakor och grillar korv i grillkåtan, en riktigt mysig dag! Plattade håret nu också och det börjar få lite längd ändå!!
Otroligt snygga tycker jag dom blev ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!