Holy shit

Ligger i sängen med datorn på magen. Är sjukt trött och frusen! Ska lägga mig och glo på ett serie avsnitt innan jag ska baka och packa inför imorgon. Idag började vi repa i aulan och det är bra mycket roligare! Lärarna skrattar åt oss, vi skrattar åt lärarna, de på andra sidan skrattar åt oss, vi åt dom, åt oss själva osv! Men vi är seriösa också, faktiskt! Har kommit igenom tre låtar nu på en eftermiddag typ. Kommer bli grymt! Skulle tagit in Nova och Bella men var på g att få sådan hemsk huvudvärk så jag skippade det + att det blåser storm och regnar. Imorgon åker jag, Lotta och Jessica in till stan efter skolan för en ordentlig julklappsinhandling samt bio och käk! Ska bli himla trevligt! Sen åker jag vidare till mamma och är där över helgen , ska passa småsyskon och mormors monster! Nu ska jag glo på ett serie avsnitt och lyssna till smattrandet på fönstret innan jag fixar inför kväll och imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!