Premiär!

Sitter och försöker hålla ut genom sista lektionen som börjar snart. Även den tråkigaste på hela veckan! Har ju vanliga lektioner på dagarna nu och det känns lite kämpigt! Ikväll har vi våran första julshow,premiär med andra ord! Är väldigt taggad, kommer bli sjukt kul! Familjen kommer och kollar såklart vilket är ännu roligare! Har dock en del fritid tills dess så showen början halv åtta.. får mat vid fem och det är ingen idé att åka hem innan det för då hinner jag nog inte äns hem och känns dumt att inte äta då det görs mat speciellt för oss. Men jag har ju massor med tid till att göra mig iordning sen efter (y) Får umgås med härliga människor och bara ta det lugnt. Hade ju lucia för skolan igår men jag var med på typ halva första (y) Fick hostattacker så tårarna började rinna och halsen blev snustorr och aualn började snurra så jag blåste ut ljuset och gick därifrån sen satt jag resten av showerna för jag ville inte förstöra ännu mer! Nu ska jag peppa till ikväll och be min lärare skicka om sitt mejl till mig som jag råkade ta bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!