Snö, snö och åter snö!

Kommer det fortsätta snöa såhär så kommer jag drunkna i snö i eftermiddag! Kanske blir en vit jul ändå! Men kollar man på vackertväder så blir det plusgrader på dagarna senare i veckan så kanske inte ändå, det märker vi. Sitter förtillfället och käkar frukost i min säng, förutom klassföreståndar tid på en kvart vid tjugo över tio eller något sådant så börjar jag inte fören 12.35 så jag skippar klf tiden (a) Ska bara sega med one tree hill och göra mig i ordning fram tills dess. Nova ska in sen också, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, kommer vara svart ute då och hon har ju heller inga snö sulor i skorna så det blir rätt fina styltor med all denna snö som kommer...men vi får se! Nu ska jag dra igång ett serie avsnitt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!