Strålande jul

Har inte skrivit så mycket här då jag mest velat fokusera på familjen nu när det är jul! Det är det julen är för mig, att umgås och vara med familjen! Nu i skrivande stund så håller jag samtidigt på att kolla på Harry Potter på trean, göra mig i ordning och packa väskan. Åker nämligen till mormor för att fira lite jul med henne, mamma och små syskonen! Dagen igår kunde inte ha blivit bättre! Är jätte glad för alla julklappar och för att vi alla var samlade! Men bästa julklappen var ute ritten i skogen på Nova i sällskap av Anders på Sabina och Madde som ledde Anders! Anders har inte ridit på flera flera år men igår lyckades vi få med honom och det verkade inte vara sista gången heller! Han är ju dock så allergisk att han inte kan borsta och sådär men det får jag och Madde fixa åt honom! Sen på kvällen for vi vidare till Maddes mamma i Östansjö där vi var till sena kvällen med resten av Maddes syskon, blir några stycken! Men det är kul och otroligt mysigt! Inte lika mysigt att snön är borta men det var så fint väder ändå igår så gör mig faktiskt ingenting! Och trots att jag var så äckligt mätt igår när jag gick och la mig ( man äter ju nästan hela tiden! ) så var jag rätt hungrig när jag vaknade imorse... men som de flesta andra säger så är det skärpning efter jul och nyår samt lov (y)  Nu ska jag ta och göra mig klar, sen ska jag se om Madde vill ha hjälp med lunchen. Gissa vad det blir ? Julmat såklart! Haha, men blir bara vi familjen här hemma och det är mysigt! Allt känns mysigt nu, haha! Hör av mig här när jag kommer hem efter torsdag! Ha en otroligt härlig fortsatt jul!!
(Nova ser så road ut..)
Reflexnissarna!!
God Jul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!