Super trött!

Borde egentligen städa men är så himla trött efter i natt så jag städar nog lite lite sen och resten imorgon (y) Eller kanske allt imorgon... Hehe. Skogsturen på Nova var kylig, hon var lite tramsig som vanligt men det var otroligt härligt att sitta på hennes rygg och kunna slappna av samtidigt som Madde går med och man bara pratar och umgås. Fick dock otroligt ont i knäna som straff men det får gå ann. Varken skrikande knän eller min pytte allergi mot häst mjäll kan stoppa mig från att rida. Sitter för tillfället och kollar på Gossip Girl på min tv för en gångs skull, har kopplat in min nya dvd som jag fick i julklapp och som det går att plugga in usb i. Perfekt! Nu slipper jag sitta framför datorn och kolla hela tiden för nu kan jag ju kolla på tv'n! Är bra mycket bättre. Nu ska jag fortsätta kolla så får vi se hur det blir med städningen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!