That's what you get

Har varken haft ork eller lust till att skriva något här, var hemma i tisdags och sen efter varje dag har jag legat i sängen och haft anringen huvudvärk eller mensvärk. Nova har stått en del också pga det. Inget jag kan råför. Febern är i allafall borta nu så nu är det bara min täppta näsa och den jäkla hostan som måste väck! Igår så borstade jag på Nova och Roxen , så gosiga så! Tog en promenad med Nova idag och ska se om mina knän klarar att sitta upp och skritta en stund imorgon. Har vart iväg på lite spontana ärenden med Madde idag. Alla julklappar är inhandlade nu vilket är rätt skönt. Nu är vi klara med repande för lucia och julshow eller ja, har genrepet inför julshowen kvar men sen är det premiär för allmänheten på tisdag! På måndag har vi lucia shower på dagarna för skolan och sedan genrepet. Onsdag är det show för kommunen och på torsdag är det julshow för allmänheten igen (y) Vi kommer ha vanliga lektioner på dagarna så kommer vara si sådär lagom totalt slut! Men det kommer bli himla roligt i allafall! Nu tänker jag runda av dagen med mjukiskläder, one tree hill och så mycket bättre!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!