Tjillevippen

Har nyss kollat på Nils Karlsson pyssling samt glott i skolkatalogen som kom idag, bättre sent än aldrig (y) Kom ju hem igår sen fick Madde sms om att tjejerna som var ute i stallet ville att jag skulle komma ut så gick ut till dom och där blev jag kvar. Blev ju då inte mycket till sömn i natt så ska alldeles straxt gå ut till stallet igen innan jag segar ihop totalt... Har haft några härliga dagar hos mormor och vi har i stort sett inte lyft ett finger! har vart rätt skönt faktiskt men det är samtidigt skönt att komma hem till livet här liksom. Nu ska jag ta och stänga av både tv'n och datorn och byta om för att ta in Nova. Blir en sväng i skogen i det fina vädret!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!