Är det inte bättre att hålla sig till sanningen?

                                                  

Vad tycks om frisyren min kära lillasyster gjort på mig? xD Fyra,snart fyllda år, och redan en karriär som frisör? Mja.. kanske inte riktigt, även om frisyren inte är så farlig för att komma från en fyra åring, men hon är faktiskt väldigt duktig på att sjunga! Hon kan hela refrängen i Like a prayer med Jay Smith! Tycker jag faktiskt är häftigt :) Dagen idag har varit rätt så seg , har inte gjort något speciellt förutom att hämtat Amina på dagis med Nattis som kom förbi en bra stund vilket gillas! :) Men det är skönt med dagar då man inte gör så himla mycket! Har haft många såna dagar i snart fyra månaders tid men när jag kommer hem är det slut med såna för då ska det börja kommas igång :D Jag blir kvar till onsdag för det passar bättre med skjuts då för Madde ska ändå in till läkaren + mormor kommer hit imorgon så då kan jag ju lika gärna passa på att träffa henne! och dom där hemma får lite extra lugn och ro ;) Jag och Amina kollade på en av mina gamla favorit filmer, står fortfarande kvar bland favoriter, Balto förut. Älskar verkligen den filmen , tycker om barnfilmer överhuvudtaget faktiskt!, och när jag var liten och åkte för att hälsa på mormor och morfar hyrde vi alltid den,djungel djuret hugo och så brukade jag ha med mig lejonkungen! Hade/har många fler favoriter men jag kollade sönder film efter film innan jag började kolla på en ny (a) Det om det! Nu ska jag ge mamma lite massage så att jag själv kan få..hehe (a) sen känns det som att det är dags för sängen :) Godnatt! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!