Färdig!

Lotta och jag är klara med hela tema arbetet så nu är det bara övning som gäller! Vi blev klara redan i morse och sen dess har vi faktiskt suttit och latat oss (a) Finns ju inte direkt mycket att göra här för vi har inte så mycket plugg för tillfället, förutom engelska prov på fredag men har boken hemma (y När vi slutat är det repning med ensembel gruppen,känner mig inte så himla pepp på det för jag börjar bli riktigt seg men det behövs och då är det bara att görat! Får se hur långt tid det tar och vad jag ska hitta på när jag kommer hem,kanske ska pussa lite på Roxen,göra något med Cassandra, spela lite keyboard och kolla på någon film? vem vet ;) Nu ska jag terrorisera någon! Hejsansvejsan!♥

                                                                     
                                                                                 Roxis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!