I väntan på käk..

Slänger in ett litet inlägg nu innan maten är klar. Vädret på förmiddagen var helt underbart! Solen sken och värmde dessutom! Stod och gosade med Roxen och hon var helt pussgalen! Hon är för söt! När Madde kom ut tog jag in Cassandra och hon Fabbe så gjorde vi som igår fast vi tog en lite längre tur. Igår lät jag Cassandra skritta på rätt långa tyglar hela ritten men idag började jag mjuka henne lite i en låg form och i sidorna så hon kan bli mjuk och smidig igen , och jäklar vad muskler jag har tappat! Men jag blir bara mer taggad till att snart kunna orka lika mycket och ännu mer än förut! Blir en tur i skogen imorgon också och då ska kanske Madde rida Fabbe istället för att gå med honom :D När vi kommit tillbaka och fixat så skulle  Anders lära mig köra traktor så vi tog en tur i den och fan vad lätt det är! Har kunnat köra för flera år sen men jag har föreställt mig att vi ska hamna i diket xD Det var ju lite vingligt i början,tur att folk inte såg, men ju mer jag slappnade av ju rakare körde jag och fortare :D Det är riktit kul!, så imorgon kanske det är jag som kör traktorn till bussen och inte Anders :o Brukar nämligen åka med honom ner till bussen för han brukar åka till ladugården vid samma tid och busshållplatsen är längs vägen :) Har dock hört att det ska bli kallt och snö i veckan och det var det sista jag ville höra! Vill varken ha kyla eller snö nu! Hopps vädergubbarna/gummorna har fel! Nu äre mat och senare sen ska jag iväg och dansa(WOHO!),när jag kommer hem väntar duschen och Solsidan! Det är ett himla roligt program! Blir att komma i säng tidigt ikväll också för det är upp tidigt till skolan imorgon som gäller! Och det har jag egentligen ingen som helst lust med! Med är ledig på torsdag då vi ska åka och kolla Roxen! Madde har även hittat en till transport dom nog ska åka och kolla på onsdag,en lättare än den vi har så även Madde kör lagligt och inte bara Anders! Ha en trevlig söndag :) Hejsvejs!♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!