Ibland har jag sån idé torka när det gäller rubriker..

Har nyss kollat runt lite här på internet med Nattis, min släkting, men hon var tyvärr tvungen att åka hem nu men kommer nog träffas imorgon igen! :D Träffas inte allt för ofta så är kul när man väl gör det! Jag vaknade vid åtta imorse, kan verkligen inte sova länge längre xD Men det är skönt att inte sova bort hela dagen heller! Jag började dagen med att fullborda Anders beställning av chokladbollar innan jag gick ut för att mocka och fixa :) Sen blev det fika stund innan jag och Iris begav oss ut för en promenix. Det gick mycket bättre än igår och vi mötte Maggan med deras hund Mysan ( hihi ) , våran granne, och vi tog sällskap. Vi gick en redig runda och rätt fort och jag blev inte äns trött! :D Var trevligt med sällskap och Iris var väldigt trött sen kan jag säga, blev mycket spring,bus och träning med huvudet vilket är bra för henne.  Ska försöka gå en sån runda flera gånger denna vecka, iallafall dom dagar jag är hemma! Trots kylan var jag svett när jag kom hem så hoppade in i duschen och packade för att åka till mamma som jag är hos nu :) Är nog här till tisdag , kanske onsdag beroende på skjuts och när jag kommer hem ska jag sätta igång och börja promenera Roxis! :D Ska bli så kul att komma igång och det tycker nog hon med för hon har blivit så pigg nu och ser så himla mycket gladare och mer avslappnad ut! Är ju rätt förståerligt med tanke på att hon inte har ont längre. Nu ser man även när hon går att hon verkligen trampar under sig och använder hela kroppen! Förut har det sett ut som om hon vart delad i tre : fram,rygg och bak men nu ser man att allt hänger ihop i ett och samma liksom :) Nu ska jag ta och kolla på tv med lillbrorsan,ska vara så elak att jag ska försöka slita honom från filmen Narnia för det är inte en av mina favoriter och har han dessutom redan kollat på den en gång idag xD! Hejsvejs!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!