Love me for who I am

Ligger i sängen hemma och börjar sega till! Mormor kom ju igår och det var kul att träffa henne , hon åkte tidigare än mig idag men hann träffa henne lite på morgonen också! Madde kom och hämtade mig vid elva någon gång idag och vi drog iväg till Willys i M-berg för att storhandla lite mat och sedan käkade vi på Statoil. När vi kom hem så packade vi ur allt ur bilen och sen sprang jag in för att byta om och sedan gå ut och ta in Roxis. Hon var väldigt pigg kan jag säga och så har jag hört att hon vart rätt så busig när jag vart borta! Ska se om jag kunde få lite bilder av någon som lyckats få några :) Vi gick inte så himla långt , kommer ta det väldigt lugnt och försiktigt, men det var näst intill att hon var ute och gick med mig istället för tvärt om xD Vi snackade om i stallet hur intressant det ska bli när jag hoppar upp igen men tanke på hur pigg hon är! Men jag längtar! Samtidigt är det viktigt att kunna träna sin häst från marken också och det är otroligt mysigt att pyssla om dem!♥ Det är inte bara skillnad på henne i hagen , då hon förut bara stod still för den mesta delen men nu springer omkring och busar!, utan i stallet också! Hon är lugn och lyssnar och varken små skiter, trampar fram och tillbaka eller är stirrig. Är så skönt att se att hon mår bra , hennes blick är full av liv och bus vilket jag älskar :D När jag var klar i stallet åkte jag och Madde bort till Granngården för att köpa lite hund och kattmat. Vi lämnade sedan av kattmaten i ladugården och hälsade på korna och kissarna vi har där så nu stinker mitt hår kossa! Korna bara stod och slickade på mig hela tiden xD Men jag tycker egentligen inte det är så farligt :o Är lika bra jag vänjer mig också för har jag tur och allt går vägen kommer mitt sommarjobb att vara att mjölka kor. De är faktiskt trevliga djur! Alla djur är trevliga men sen finns det ju dom som är mindre tilltalande än andra (y) Nu ska jag sätta igång en film och bara lata mig! Morgondagen kommer vara full med promenader och pluggande och självklart lite uppdatering här! ;) Ha en trevlig kväll!♥

                                                                 
Kommentarer
Carro

Carro <3 Kossor hihi ^^ <3

2011-02-23 » 20:26:37
URL: http://CcNn.bloggplatsen.se
Mysan,svar-Carro

Haha ;D<3

2011-02-23 » 23:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!