Never say never

När klockan ringde i morse övervägde jag starkt att ligga kvar under täcket och vara hemma idag,så himla trött! Men jag var duktig att gå upp,ville ju ändå få den där jäkla redovisningen gjord och den gick rätt bra tycker jag! Eller vad säger du Lotta? ;) Tycker fortfarande inte om att stå där framför alla men det känns bara bättre och bättre för varje gång och jag fick höra att jag såg så lugn ut där uppe och det är ju tur ändå för det var långt ifrån hur jag kände mig xD Vi hade redovisnignar + raster fram till tolv ungefär och sen fick vi göra vad vi ville med resten av tiden och jag , små taskig som jag är jag vet , lämnade lilla Lotta för att bege mig hem! Var så seg i huvudet så vi hade inte fått något jobb gjort i vilket fall. När jag kom hem käkade jag lite lunch med Madde innan jag gick upp och la mig för att kolla lite film , kollade på Life as we know it och den rekomenderar jag :) När Niklas stack iväg för att träna ockuperade jag hans rum för att köra lite efter träningsdvd'n och det gick mycket trögare idag bara för att jag är så trött xD Har ändå inte en massa träningsvärk som jag trodde jag skulle ha , lite känningar i armarna men inget mer! :D Och även om det gick trögare idag så var jag lika nöjd när jag klarat passet som jag var igår och det är en så skön känlsa! Hoppade sedan in i duschen för att efter lägga mig i sängen , igen , för att kolla på en annan film (a) Kollade på Love and other drugs och det är också en film jag kan rekomendera! Just nu sitter jag i fotöljen i vardagsrummet och kollar på House med familjen :) Det är tyvärr snart slut och då ska jag lägga mig i sängen , igen hehe , men denna gång för att sova! Är ju en ny dag i morgon som tur är! :) Sov gott och dröm sött allihopa!♥

På tal om drömmar så har jag drömt jätte konstigt senaste tiden och jag satt och funderade på det i söndags medan jag läste tidningen och när jag började tänka på det får jag upp en sida där det står att man drömmer mycket och konstigt när man är gravid! Tyckte det var lite komiskt xD MEN jag är som tur inte gravid! Vill såklart bli men om flera år :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!