Ny duschad

Det är inte så himla mycket som slår känslan av att vara ny duschad! Nu ska jag bara vänta på att håret ska torka, det luktar himla gott!, så ska jag platta det för första gången nu på lovet! Vill nämligen inte riskera att vakna i morgon och se ut som en jag vet inte vad i håret och inte kunna duscha igenom det en snabbis så det lägger sig. Vattnet har ju tyvärr fortfarande inte kommit tillbaka -.- Men det ska ju mildare i ungefär en vecka framöver så då kommer det förhoppningsvis igång! När Madde duschade förut satt jag och kollade på antikrundan med henned mamma och det var så mycket som inte såg ut att vara värt någonting men visade sig vara värda hur många tusenlappar som helst! Äldre,inte fullt så vackra, saker har mer värde än man tror! Eller så är jag dålig på att se sånt (y xD Innan vi drog och duschade var vi i Rönneshytta affären och handlade lite färdkost till i morgon och så pantade jag flaskor coh burkar,fick 190 kr. Inte så illa enligt mig :) Fick nyss en liten lektion av Niklas hur jag ska byta objektiv och sånt till kameran, tror ni då förstår att jag kommer få låna den! :D Får se om det bli några kort som är värda att lägga upp här xD Nu ska jag fixa lite till imorgon innan det är dags för att sova! Får ju inte köra än så kan ju även sova i bilen på väg dit och hem med för den delen :) kommer komma hem väldigt sent så blir ingen uppdatering imorgon,men på lördag! Ha det bra , bye bye! ♥ 

                                                                       
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!