Riktigt lyckat!

Gårdagen/natten vart trevlig! Mycket skratt/prat med fina vänner och shower :) Köpte faktiskt ingenting på mässan! Har väl lite i åtanke att se så att Roxis håller först och främst innan jag fyller på med saker(y) Men det fanns mycket grejor och mycket fina grejor! Allt var helt enkelt riktigt lyckat! :D Vi kom hem rätt sent i natt och konstigt nog kunde jag inte sova när jag äntligen la mig i min sköna säng. Men jag måste ju ha somnat till slut för jag vaknade vid tjugo i tio. Är en lite små seg och trött dag men det gör ingenting! Tog in Roxen förut :) Vi gosade,stretchade och så fick hon lite massage och healing! Är skönt med pyssel och gos på segdagar. Nu ska jag ta och kolla lite Desperate Houswives innan jag ska röja undan lite på mitt rum! Är dags tror jag xD Kommer bli en myskväll hemma ikväll♥ Men först lite bilder, enjoy!( förvarnar om att jag inte är värsta fotografen men älskar att ta kort!) 

                                   

                                  

                                  

                                   

                                   

                                  

                                   

                                   

                                  

                                   

                                  

                                  

                                   

                                  

                                   

                                 

                                 

                                 

                                  

                                  

                                  

                                 

                                  

                                  

                                 
                                                         (Höjden är 1,85 cm! Fick svindell bara av att kolla ;)
Kommentarer
Cissi

Fina bilder bruden!! :D <3

2011-02-27 » 14:21:59
URL: http://chisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!